One more to go!

Torsdagen är finito! Och imorgon jobbar jag egentligen inte men fick en sådan bright idé att jag bara måste dit och fixa! Men det blir bara mellan 06-08 så det är inte så värst avancerat, är man arbetsskadad så är man :D
De trosor som jag sucktar efter i mitt i tidigare inlägg har fått mer vatten på sin kvarn, för jag hittade nämligen dessa:
     
Ge mig, igen!!

  Övriga bilder
       
   Knepig katt.         Gissa vem.. :D


Annars har det inte hänt så mycket, träning imorgon + bakning till caféet tills på lördagen, det blir väl nån "shake and bake" variant, de brukar funka men framförallt är det simpelt och tidssparande! På lördagskvällen kommer vi sitta bänkade här hos mig för det är då allting kommer att avgöras! Mitt nya hatobjekt nu när Carola halkat på bananskalet är Christer Sjögren, hans låt är så jävla dålig att det svenska folket borde varnas för de biverkningar han kan åstakomma; hulkningar, migrän och panikångest torde vara bland de vanligaste.

Innan jag avslutar så ska ni får något att bita i, lös denna:
Man har 8 bollar och en balansvåg. 1 av bollarna väger mer än de andra 7. Vi får bara använda balansvågen 2 ggr för att avgöra vilken boll det är som väger mer. Hur gå tillväga?


Puss

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

haha, Tess va faaaan!!!!

2008-03-14 @ 17:23:57
Postat av: Tess

hahaha, kan du inte se vem det är eller? Ska jag tala om det för dig??! :D

2008-03-14 @ 21:55:40
Postat av: Grodan

Jag ser att det är du Sofia! :)

2008-03-15 @ 00:02:07
URL: http://isabelsvensson.blogg.se
Postat av: Sofia

haha, det enda jag har att säga är att hämden är ljuv!
Grodan du ska inte lägga den där bilden på minnet!! haha

2008-03-15 @ 17:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0