Ögongodis ***

Jag måste lära mig äta kebab rätt! Denna gång hade jag och lina köpt med oss kebabtallrikar och jag sjönk ner i soffan och började käka, tog några minuter så kändes det som om hela magen skulle sprängas, antingen så slänger jag i mig maten (vilket jag inte anser att jag gör) eller så tuggar jag med sån öppen mun att jag sväljer en massa luft. Dagens I-landsproblem är alltså; hur undviker jag detta i framtiden..?

Läste på dn.se att Patrik Swayze har drabbats av cancer i bukspottskörtel, riktigt lömsk sjukdom. Min morfar drabbades också av  denna form av cancer, det var för ca 6 år sedan och jag minns att han inte mådde bra på julafton och mamma tvingade honom till läkaren en vecka senare, 3 veckor efter det var han död. Så fort går det när bukspottskörtel är drabbad, oddsen att du lever efter 4 år är ca 3-4%. Tack för den passningen. Men iallafall, kom i samma veva att tänka på filmen Dirty Dancing, hur många av mina tjejkompisar satt inte och trånade efter hans vältränade kropp? (själv tittade jag på jennifer grey, haha) Så nu när vi är inne och pratar kändisar och kroppar så tänkte jag vara så ytlig och lägga upp bilder på grymt trevligt ögongodis (och ni som följt min blogg, vad är den röda tråden??)

                     
Jessica Biel        Keira Knightley    Mandy Musgrave    Jordana Brewster


Imorgon är det jobb mellan 08-12 sen är det dags för kryssning! Ska bli skitkul! Vi är riktigt många och jag vet inte alls hur det kan sluta, antingen så väljer jag den vita vägen och mår bra på lördagen eller så spårar det ur totalt och jag får ligga och kräkas i mogges och katjas soffa. ;)

Beställde tröjan igår med, kunde inte hålla mig. Det är som jag skrivit förut, jag är skitsnål för att sedan vända tvärt
och köpa något svindyrt. Jag är som en berg och dalbana, på alla plan!


Nu ska jag duscha, skriver kanske mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0