Höns!


Måndagen är över, skönt att få den avklarad, att komma ur startblocket så att säga. Kunde dock ha börjat bättre, har fått munsår (vilket iofs inte är så väldigt ovanligt) och så lackade jag satan på mitt jobb, vi ställer om till sommarbutik nu och det betyder mycket omflyttningar och ombyggnationer och det skulle underlätta LITE om de som planerar infasningen hade mer än spån bakom pannbenet. Jag menar, hur svårt är följande scenarion:

1. Den aktuella ytan (ca 250kvm) innehåller temporära varor som nu, på något sätt, ska försvinna eftersom ytan behövs för sommarvarorna. Försvinner inte dessa så får vi inte in varorna, enkel matematik? Tydligen inte om man frågar hönsen.
2.Om det finns en leveransplan för 2 månader  framåt så är väl meningen att man ska kunna lita på den? nehe nej, inte det.
3. Vi skulle förplanera ytan och detta skulle skickas in till respektive höna, detta spelar i slutändan ingen roll då ingenting fungerar nu ändå..?
4. Idag fick vi veta att vi plötsligt ska behålla en utgående avdelning i 4 veckor till som egentligen ska skickas tillbaka på torsdag. Ja men visst, vad ska vi nu göra med det vi planerat att exponera där och som inkommer om 2 veckor..? HÖNS!

Ja men för att sluta prata jobb (innan jag spränger en ådra) så längtar jag till kryssningen på fredag/lördag! Ska bli sjuk skönt att komma iväg lite och alla ni som inte vill ha fyllesamtal rekommenderas att stänga av telefonen, haha. Är ledig på onsdag med, och lina också, vi ska ta en dag på stan och bränna pengar som inte finns.


Nu ska jag fortsätta se på innebandy och gräva djupare i min ostbågepåse! =)



Hej så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0