Helgen redovisas

Okej, då var det dags att redovisa helgens bravader. Vi börjar väl med kryssningen tycker jag!

Samling fredag klockan 17:30 vid VikingLines terminal, Patrik var redan aspackad och redan här anade man att det skulle gå åt skogen. Nåväl, efter mycket om och men så kom vi på båten och kunde trassla ner oss till hytterna, vi hamnade mittimot Mogge,Katja,Angelica och Johan, trevligt! I våran hytt bodde jag, Lina, Angelica (syster) samt Emma. Jag drack för engångsskull inte baileys (inte så mycket iallafall) utan hade smugglat in en flaska med sprit som jag levde på, haha. Kryssningen var väldigt trevlig och jag hade skitkul! Det gick förövrigt åt skogen för Patrik som kräktes efter 1,5 timme och missade hela resan, han hann dock med att kräkas i Bettan och Carro väska som var full med kläder innan han försvann in i dimman helt, fräscht!

Lördagskvällen spenderade vi hemma hos Mogge och Katja och vi var jävligt slitna allihopa! Jag tror det kommer dröja  innan Katja kryssar igen, haha! men iallafall så såg vi på Andra Chansen och som jag skrivit innan så var det en ren befrielse att Carola åkte ut, äntligen har svenska folket fattat!

Söndagen började för mig klockan 13 då jag vaknade, fan vad länge jag sov! Gjorde inte så mycket innan vi åkte till tibblehallen för att se Caperio ta emot Warberg, en match som Caperio aldrig riktigt lyckades komma in i, Warberg var både snabbare och vassare i sina avslut. Caperios försvar var lika smidiga som mitt kylskåp. Domarna var riktigt ojämna med, dumt med glasögon! Efter matchen så stack vi (grodan, jag, lina, sofia, emmet, cissi och stoffe) till tacobar och käkade kvällsmat, gott gott!

Nu ska jag fortsätta se Wallanderfilmen - Mastermind, klart sevärd! Blev sugen på att starta upp sims 2 igen, det var ett tag sedan nu. Fasen vad man satt med det där spelet ett tag, kunde gå och lägga mig vid fyra tiden på natten, hade jag inte jobbat imorgon hade det nog kanske blivit en lång natt igen.. :)



Kent - Utan dina andetag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0