Förlust + plättar = Sant?

Tja, vad ska man säga?? Det sura äpplet är jävligt stort och surt just nu. Vi skulle ha vunnit matchen, vad hände?
Varför tog jag inte den där jävla bollen? Det är ju bara att ta den, åhh så surt!!! det blir 150% på tisdag iaf, det är en sak som är säker.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, kom hem relativt tidigt och måste erkänna att det var skönt med en tidig match trots att jag hatar att gå upp innan 10, "inget undantag som inte bekräftar regeln" heter det ju. Väl hemma igen så smällde jag i mig en tallrik med potatisgratäng, vitlöksdip och vitlökssmör och en liten stund efteråt fick jag riktigt ont i magen, har fått det förut när jag käkat vitlök och börjar allvarligt tro att min mage är överkänslig. Fan det som är så gott! Kan aldrig begränsa mig heller utan måste äta allt eller inget.. :)

När väl magontet gick över så surfade jag in på spreadshirt.se och började leka med olika tryck, har kommit fram till att jag nog ska beställa dessa (trycket är självlysande såklart.. ;) 200:- då är det ju i princip som hittat.




Kanske plättar sen, men hur gör man plättar..?

Bowla?

Bodaborg?

Thailand?

Någon?

Kommentarer
Postat av: Grodan

Vi skulle ju åka till bodaborg! jag följer mer en gärna med :D:D:D

2008-03-03 @ 16:23:02
URL: http://isabelsvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0