Dagen över.

Sådär! Då var dagen avklarad och jag kom hem levande. Det var inte så mycket folk på stan så det var skönt! (folkskygg?) Gick från 11:00 till ca 16:00 och jag tror vi betade av alla butiker inom en radie av 2 kilometer om mittpunkten är plattan, pust! Tur att man inte gör det där alltför ofta, hatar att trängas med barnvagnar, pensionärer och gubbar med mobiltelefon, ungefär som att skjuta sig själv i foten; det dödar dig inte men det är jävligt plågsamt. Vi träffade även på Sjögrens teammate, Anders Timell, han såg laddad ut inför matchen, haha! 
Detta var vad jag köpte idag:

                                              
Dagens köp                   Beställas från nätet, 760:-



Något annat idag har jag inte hunnit med, sitter med datorn i knäet och slötittar på Grey's Anatomy, en av få serier som fortfarande är värd att titta på efter säsong 1, de flesta andra brukar spåra ur fullständigt (ex Lost, prison break och våra bästa år) den sistnämnda har sänts i 50 år och man undrar när de ska ge sig??  Fast i deras värld är ju allting så långdraget, de kan sitta på samma bänk och prata i 5 avsnitt, det kan härja seriemördare under flera säsonger och att vara besatt av en demon är tydligen också svårt att bli av med, knepig sjukdom den där demonsjukan, lurig. Kanske den sjukdomen en av våra spelare i laget drabbades av idag, haha! ;)

Nej nu ska jag släppa er och ägna tid åt tv:n.

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0