bilder

Jag är djävulskt trött och orkar inte skriva något längre inlägg, men det jag ska göra är att lägga upp bilder på saker jag ritat, en med tusch och de andra i blyerts. (eftersom någon skvallrat om att de tyckte jag ritade bra, har aldrig påstått det men det blir upp till er att bedöma)

        



Det får räcka för ikväll ,godnatt! :)

*
Nu har jag fått sova lite och klockan är 1242, kvällen igår var riktigt rolig! Mogge var på sitt vanliga humör och garvade åt både det enda och det andra sex/bajs/kiss skämtet, haha! Mogge är fan rolig! :D Sen att han inte var kung i spelet Absolut Överens utan körde sina egna tolkningar är en helt annan femma. Kul spel för övrigt, det var ett bra köp! Dyrt, men bra! Kvällens ord blev förövrigt "snuttisar" som var Emmets svar på andra ord för bröst. Klockrent! haha! Så nu vet man det.. ;)
Stoffe fyller år idag med! Grattis Stoffe!! Undrar ifall Sofias chock har lagt sig, hon kunde ju inte tro att du bara fyllde 19, hädanefter kommer hon inte att lyssna på vad du har att säga på träningarna, en mogen kvinna i sina bästa år lyssnar inte på småpojkar, haha.

Ikväll är det dags för melodifestivalen och jag är innerligt tacksam för att Carola inte kan vara med i fler delomgångar än en, det skulle gå åt alldeles för många blomkrukor. Pucko. Vi ska även äta gott ikväll med! Grillad fläskfilé, potatisgratäng, pepparsås, vitlöksbröd, vitlöksdip och beasås! Fy fan vad gott!!! Jag är kung på matlagning.


Imorgon smäller det! Vi möter Kungsängen och det är en indirekt avgörande match för om vi ska plocka upp oss själv en division, vi ska vinna imorgon! Vi ska bara göra det!! Jag tänker inte förlora! Nollan vore rätt kaxigt med, jag har klarar svårare matcher så då ska jag kunna fixa denna med! ;)




 


Kommentarer
Postat av: bopparna =)

tess, du är grym på att rita ju =) riktigt snyggt :D

haha, nu kan du inte klaga på att vi aldrig kommenterar :P

2008-03-01 @ 14:42:23
Postat av: Tess

Hahaha, första kommentaren på ett halvår får mig inte direkt att baka en tårta till er, men lite glad blev jag, det måste jag erkänna! :D

2008-03-01 @ 15:31:51
Postat av: Stoffe

Haha. All Sofias respekt för mig fullkomligt blåste bort!

Tack så mycket för gratulationen :)

2008-03-01 @ 15:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0