747

 
Dagens träning är avslutad, kändes lättare att träna idag när man vet att man är ledig imorgon, tidspressen av att man måste sova snart fanns inte och jag hade kunnat träna hur länge som helst :) Dock var det en träning med mycket blåmärken efteråt, fick några av mina spelare över mig och det kändes, haha! Men herregud vad visar dom på Viasat Explorer nu??!! En kille halar fram snoppen och jag skojar inte att den är lika stor som en fotboll! (han har pumpat in silikon) vem fan gör så? Jag menar, här sitter han och tycker livet är härligt med fotbollssnoppen trots att han aldrig mer kan ha sex eller stå upp och kissa...? Vem säger frivilligt nej till sex..? Hallå?!.. ;) Folk är idioter.

Iallafall, ledig imorgon! Ska in till stan och kolla efter kläder, det var sjukt längesen jag köpte några nya, visst har det blivit en tröja hit och tröja dit men läääängesen det blev en ordentligt shoppingrunda.Men imorgon är det alltså dags! Önska mig lycka till.

Har fastnat för Lasse Lindh's låt: "Du behöver aldrig mera vara rädd", jag älskar texten! Sån här musik är Therese musik, ord som berör, som man kan ta till sig, det är musik man kan bygga sin vardag runt. Kent är även en sådant band! Kents texter kan jag baklänges och utantill, jocke berg är ett geni. Minns när Jag såg dom live på Stockholm Stadion, hela stadion var klädd i vitt, besökarna likaså och även kent såklart. Det var den 6:e juni och solen värmde och det blev ett minne för livet. 747 har tagit en plats i mitt hjärta för evigt, den låten har betytt så mycket.

Stadion




747




Nu ska jag se på Robert  Gustavsson - Fullpackat. :D


Godnatt och puss.

Kommentarer
Postat av: Grodan

Jag väntar med späning :P :)

2008-03-04 @ 22:44:14
URL: http://isabelsvensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0