Sliten

Nu har jag vaknat till liv igen, trodde inte det var möjligt efter nattens bravader! Spelar verkligen i världens skönaste lag, tack för att ni finns och tack för att jag fick börja spela... :)
Jag ber även om ursäkt för stavningen i föregående inlägg, har ett svagt minne av att jag skrev det men jag vet inte vad jag ville få ut med det, det var oboyen som talade tror jag, haha!

Vad ska man göra idag då? Jag känner verkligen för att umgås med folk! det gör dock inte Lina som ligger i sängen och frågar sig själv hur hon kunde bli så full,och jag vet faktiskt inte! Såg aldrig att hon hävde i sig så mycket, man måste ha lite självdiciplin och veta när det är dags att kasta in handduken! Som jag alltså  :D
Någon som vill komma hit och umgås? ;)


           
Finn ett fel                               50:- om ni röjer!






Den unge mannen stoppade bilen på en enslig skogsväg och började tafsa på flickan.
- Hörru, vänta lite, sa flickan. I själva verket fnaskar jag, och om du vill fortsätta får du allt vackert betala 500 spänn!
Han var upphetsad och pilsk, så han betalade henne. Efteråt satt han bara och stirrade ut genom vindrutan.
- Ska vi inte köra iväg nu? undrade hon.
- Nej, i själva verket är jag en taxichaffis och en körning tillbaka till stan kostar 500 spänn.


Det var två små pojkar i 6 års åldern som gick på en nudiststrand, då de mötte en äldre man med en jättestor mage. Den ena pojken frågade nyfiket:
- Vad har farbrorn i magen?
Den äldre mannen blev förnärmad och svarade:
- 50 kg dynamit.
Varvid den ene pojken började springa allt vad orkade. Den andra pojken hängde inte riktigt med, men efter ca 100 m stannade den förste och den andra hann ikapp och frågade andfått:
- Varför sprang du så jäkla fort?
Den förste pojken svarade.
- SÅG DU SÅ KORT STUBIN HAN HADE?!


Sjuksköterskan på dårhuset gick runt med mat, och hittade som vanligt Olle sittande på sängkanten och lekte lastbil.
- Jaha vart bär de iväg idag då, frågade sköterskan.
- Idag ska jag till Oslo och lossa, svarade olle. Jag äter när ja får tid.
Sköterskan fortsatte in till Nisse som satt på sängkanten, febrilt runkande.
- Men vad håller du på med Nisse, utbrast hon.
- Håll käft och stör mig inte. Jag passar på att sätta på Olles kärring nu när han är i Norge


:)


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hej vill du kidnappa björn gustafsson med mig? xD

2008-02-24 @ 12:54:01
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0