Jag.

Lina påstår att jag är lik mig själv när jag var liten, vad tycker ni?

              
Minst                         Mindre                       Nu




Här är den osminkade sanningen om mig, för tillfället.


1.  3 syskon (alla yngre)
2.  Pyroman
3.  Prylkåt så in i...
4. Har haft 4 längre förhållanden (dvs mer än ett år)
5. Har varit otrogen enliga det klassiska recepten, med nån från jobbet (Nej, inte Sofia.. ;)
6. Har varit förlovad
7. Har en förkärlek för brunetter
8. Älskar "första kyssen" ögonblicket, haha.
8. Har 2 katter
9. Astronomi intresserad, har ett avancerat teleskop hemma.
10. Innebandyfrälst
11. Mitt favvo-nummer alla dagar i veckan.
12. Har fortfarande både mormor, farmor och farfar kvar i livet. Dock inte morfar.
13. Dricker sällan, men mycket när det väl händer.
14. Baileys är det godaste
15. Kan inte dricka cider för min emalj är för dålig, det ilar i flera dagar efteråt.
16. Älskar att se på film och har ett stort hemmabiopaket hemma (knyts ihop med punkt 3)
17. Älskar bilar, har en svart golf GTI -07 (återigen, punkt nr 3)
18. Inredningsintresserad, gillar detaljerna i ett rum.
19. Jobbar heltid och tjänar så jag klarar mig.
20. Har den FINASTE sambon! (punkt nr 7)

21. Älskar att fiska på sommaren
22. Har en k700i
23. Kan vara dumsnål många gånger för att sedan vända tvärt och köpa något svindyrt.

24.Yrken jag kan tänka mig är : Polis, Ambulanssjukvårdare, fotograf och tull med narkotikahund.
25.Har alldeles för lätt att döma folk
26. Har ett riktigt hetsigt humör och har svårt att hålla mig lugn när jag blir arg.
27.Kommer ursprungligen från Karlstad men flyttade vid 19 års ålder.
28. Min farmor grym! Hon har dator och skrivare hemma och hon är så haj på msn att hon lär mig saker ibland, hon tar kort och kopplar in minneskortet i skrivaren och skriver ut på fotopapper, hon smsar och mmsar mig och ser likadan ut som för 20 år sen. Min Farmor är den bästa! :)


Uppdateras fortlöpande. :)


Kommentarer
Postat av: Sambon

Du är såå jäkla söt på bilden i mitten.
Och du ser likadan ut nu..samma bus i ögonen!!

2008-02-27 @ 18:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0